loading...

گرافيك خانه

گرافيك

بازدید : 66
چهارشنبه 21 تير 1402 زمان : 12:51

محمد مهدی سموات در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه مدرسه ادب و هنر انقلاب اسلامی رویش بر اساس نیازسنجی که در استان همدان انجام شد، شکل گرفته است، اظهار کرد: با توجه به نیاز فوری و جدی به هنر و ادبیات متعهد و انقلابی در استان همدان، هدف از تشکیل مدرسه رویش توجه به استعدادهای کشف نشده و کمتر توجه شده، افزایش کمی و کیفی ظرفیت هنرمندان انقلاب اسلامی، بالا بردن درک و مهارت‌های ادبی و هنری و توانمندسازی نوجوانان است.

وی افزود: با توجه به نیازهای موجود، هسته سازی مدرسه ادب و هنر رویش برنامه‌ریزی شد که با تعامل با مجموعه‌های فرهنگی و هنری فعال و همراهی آحاد مردم، پس از اعلام فراخوان و ثبت نام اولیه، هنرآموزان تعیین سطح شده و در کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به ثبت نام در این مدرسه گفت: با توجه به اینکه مدل مدرسه رویش مدلی پرورشی (و نه صرفاً آموزشی) و خلاقیت محور است، برنامه مدرسه رویش بر اساس گزینش اولیه طراحی خواهد شد و افرادی که ثبت نام می‌کنند تعیین سطح خواهند شد و بر مبنای این تعیین سطح، استاد و مربی و تعداد جلسات هر رشته، مشخص خواهد شد.

بازدید : 187
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تبلت سرفیس

شركت مايكروسافت در تلاش براي توليد مدل هاي ارزان قيمت تري از تبلت سرفيس است تا بتواند با مدل هاي ارزان قيمت تبلت هاي آي پد رقابت كند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از ورج، تبلت هاي جديد سرفيس كوچك تر بوده و طراحي كاملا متفاوتي نسبت تبلت هاي گران قيمت اين شركت دارند. نمايشگر تبلت هاي يادشده ۱۰ اينچي است. حال آنكه مدل هاي قبلي سرفيس داراي نمايشگرهاي ۱۲ اينچي بودند.

بازدید : 162
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نمايش «كافه پولشري» به كارگرداني الهام پاوه نژاد شامگاه پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت اجراي خود را در پرديس تئاتر شهرزاد آغاز كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، نمايش «كافه پولشري» نوشته آلن وتز كه توسط اصغر نوري ترجمه شده است داستان زني را روايت مي كند كه به تنهايي كافه اي را راه اندازي مي كند. الهام پاوه نژاد علاوه بر كارگرداني، بازيگر اين اثر نمايشي نيز است.

بازدید : 183
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

موزه دانشگاه فردوسی مشهد

قصه‌ي اين موزه را به «نمايشِ پيشنيه و تاريخچه دانشگاه فردوسي مشهد اختصاص داده‌اند، داستاني از رشد علمي دانشگاه و مسيري كه در بستر تاريخي سير كرده.» روايتي از يك دانشگاه كه به نظر مي‌رسد در آينده‌اي نزديك جزو اولين روايت‌هاي ملموس موزه‌اي محسوب مي‌شود.
به گزارش ايسنا؛ يكي از ساختمان‌هاي قديمي دانشگاه فردوسي مشهد كه اكنون به عنوان مركز مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسي مشهد مورد استفاده است را براي ايجاد موزه‌اي كه تاريخچه اين دانشگاه را نشان مي‌دهد، توسط رئيس مركز مفاخر و اسناد موزه در نظر گرفته شد و بعد از بازسازي فضاي موزه‌اي كه نخست كاربري تعاوني دانشگاه را به آن داده بودند در اختيار يك طراح اجرايي موزه قرار گرفت، تا موزه دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان يكي از نخستين موزه‌هاي دانشگاهي كه فقط تاريخچه دانشگاه را مدنظر قرار داده، تدوين شود.

موزه دانشگاه فردوسي مشهد، چهارشنبه پنجم ارديبهشت با حضور عبدرضا باقري، قائم مقام وزير علوم، سيد محمد بهشتي، رئيس پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري، محمد كافي، رييس دانشگاه فردوسي مشهد و تعدادي از اساتيد و چهره‌هاي ماندگار افتتاح شد.

بازدید : 176
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قلب سیمرغ

فيلم‌نامه‌ نويس «قلب سيمرغ» گفت: به اعتقاد من اين فيلم بعد از گذشت سالها همچنان تازه است و دليل اين تازگي را حضور خود وحيد هنگام نوشتن مي‌دانم.
به گزارش ايسنا،طبق گزارش رسيده، نشست نقد و بررسي انيميشن سينمايي «قلب سيمرغ» ساخته زنده ياد وحيد نصيريان عصر روز گذشته 9 ارديبهشت ماه ساعت 17 با اجراي گروه كر فيلارمونيك ايران و با حضور عوامل فيلم، علاقه‌مندان به سينماي انيميشن و دوستان كارگردان فقيد اين فيلم در خانه هنرمندان برگزار شد.

بازدید : 171
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عکس

رئيس انجمن طراحان گرافيك ايران در افتتاحيه نمايشگاه هفته گرافيك گفت: امسال سال حساسي براي انجمن طراحان گرافيك است چون در آبان ماه ما مجمع عمومي انجمن طراحان گرافيك را داريم و در اين دوره براي نخستين بار قرار است كه هيات مديره اي متشكل از هفت عضو را انتخاب كنيم. به تمام اعضا پيشنهاد مي كنم كه در اين انتخابات مشاركت داشته باشند.
به گزارش ايسنا، نمايشگاه هفته گرافيك كه متشكل از دو بخش طراحي بازي هاي كامپيوتري و نمايشگاه خط انجمن است با حضور سيد محمد مجتبي حسيني (معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) ٬ ابراهيم حقيقي (رئيس شوراي عالي خانه هنرمندان ايران) و جمعي از طراحان گرافيك ۷ ارديبهشت در خانه هنرمندان ايران افتتاح شد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 4904
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :